Како реаговати на насиље?
У оквиру Акционог плана насиља, који је сачињен после спроведене анкете о насиљу међу ученицима старијих разреда, реализована је радионица педагога ,,Реаговање на насиље“ у петом, шестом, седмом и осмом разреду са циљем истраживања могућих разлога насилног понашања из позиције различитих друштвених група и упознавања са различитим начинима индивидуалног и групног реаговања на насиље.
Педагог школе је ученике поделио у 4 групе. Чланови једне групе се налазе у улози полицијских инспектора, друга у улози психолога, трећа у улози родитеља и четврта су представници Министарства просвете. Задатак сваке групе је био да одговори на питање-зашто су неки људи насилни. Симулира се ТВ емисија где је педагог водитељ а остали су гости емисије. Чланови групе су међусобно дискутовали о задатој теми и представници група су износили своје закључке широј јавности и осталим групама. Педагог као водитељ емисије је водила разговор а представници 4 групе су износили своје ставове у вези са темом. У наставку емисије, после одређене дискусије, педагог је поставила питање свим групама – Шта треба урадити када си изложен насиљу, како реаговати? Представници група су изнели своје мишљење на постављено питање и након тога водитељ емисије је истакао конструктивне облике понашања који се налазе на прилозима 5 и 6 који су свима у емисији подељени. У завршном делу емисије под називом Графити водитељ емисије(педагог) позвао је све учеснике да напишу свој графит тј. утисак или поруку која указу7је на значај разумевања и толеранције.
Од ових графита и порука направљен је плакат против насиља који ће красити учионице наше школе.