Обогаћени једносменски рад ,,Педагошко-психолошка радионица“ – Коцка осећања
Циљ ове радионице је био да ученици, учесници радионица идентификују најмање пет врста осећања уз помоћ Коцке осећања. Наиме, ученици су направили Коцку осећања где је на свакој страни страни коцке било исписано по једно осећање: љут, срећан, тужан, уплашен, постиђен а на шестој страни коцке једно име (ученици су се договорили да име буде Милан). Затим им је речено да направе израз лица који одговара љутњи, срећи, страху, туги, стиду и након тога су разговарали о томе какав је осећај када се направи одређени израз лица, шта мисле који мишићи се тада напрежу.
После разговора уследило је бацање Коцке осећања. Правило приликом бацања коцке је било да у зависности од тога шта пише на горњој страни коцке о том осећању да ученик и говори. Сваки ученик је говорио о ситуацији када је имао осећање које је испало на горњој страни коцке. Није било ученика који није желео да говори и разговара о добијеном осећању. Уколико се коцка окренула на страну са именом, ученик је могао да изабере да говори о било ком осећању које се налази на коцки. То се десило само једној ученици и она је изабрала срећу као осећање о коме је говорила.
Када је сваки ученик прошао бацање коцке уследила је вежба да неко од добровољаца понови осећање свога друга и шта је он навео о том осећању. У завршном делу радионице ученици су направили заједничку скулптуру, тако што су се груписали по осећањима која су добили бацањем коцке и свака група је изабрала једно осећање и правила скулптуру која га најбоље описује.
Ученици су изразили жељу да више пута баце коцку како би били у прилици да опишу више ситуација са изабраним осећањем.