nedelja, novembar 3, 2024
Настава

Тематски дан „Јесен“ у матичној школи

У првом разреду 23. 10. 2024. године одржан је тематски дан „Јесен“. Тема „Јесен“ обрађена је у оквиру распореда часова: српски језик, математика, ликовна култура и физичко и здравствено васпитање.

Српски језик: Вежбамо читање и писање ( утврђивање). Ученици су имали задатак да из корпе извлаче слова и од тих слова саставе реч. Дата реч је ЈЕСЕН, која се налази на табли и најављује тему дана. Затим су ученици излазили пред таблу писали реченице о јесени које им је учитељица диктирала, а затим преписивали у свеске.

Математика: број 2 ( обрада). Учитељица је разговором о јесењим плодовима и показујући по колико воћа има у корпи истакла наставну јединицу. Након чега су ученици у свесци нацртали три скупа са по два елемента ( јесењи плодови). Затим су радили задатке на наставном листићу који су у складу са темом.

Ликовна култура: Чудесни свет облика ( обрада), ученици су имали задатак да илуструју Јесен.

Физичко и здравствено васпитање: Елементарне игре: сакупљање јесењих плодова. У школској башти су разбацани жиреви, ораси, шипурак… Ученици су подељени у две групе и имали су задатак да сакупе јесење плодове у корпе. Победник је она група која више сакупи.

Игра “ Иде маце око тебе“ . Ученици седе у кругу са испруженим ногама и рукама иза леђа. Један ученик носи јабуку и оставља јабуку иза ученика.

Ученик иза ког је јабука покушава да ухвати ученика. Ученици су учествовали у раду и били су заинтересовани за овај тематски дан. Успешно су решавали задатке, писали и читали реченице, учествовали у разговору, били креативни у раду и активни на часу физичког и здравственог васпитања.

Кроз питања и одговоре јасно су истакнут циљеви часа. Темпо рада је прилагођен потребама ученика. Примењене су различите методе( монолошка, дијалошка, илустративна, демонстративна, метода писаних радова) и облици рада ( индивидуални, фронтални, усмено излагање). Примењена су наставна средства: наставни листићи, бојице.

Васпитно- образовни рад је прилагођен потребама ученика.
Компетенције које се развијају: за целоживотно учење, компетенције за комуникацију, сарадњу и естетичка. Ученици међусобно сарађују, уче једни од других и развијају такмичарски дух.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *