Европски дан језика
Ученици седмог и осмог разреда учествовали у обележавању Европског дана језика у оквиру Обогаћеног једносменског рада из немачког језика. Активности су биле разноврсне и креативне, што је допринело свеукупном успеху часа.
Ученици седмог разреда су имали задатак да на паноу напишу како се каже Добар дан на разним европским језицима. Пано су украсили заставама европских земаља, стварајући визуелну и језичку повезаност међу различитим културама.
Такође, направили су пано под називом In diesen Ländern ist Deutsch die Amtssprache (У овим земљама је немачки службени језик), где су поред назива држава нацртали њихове заставе. Осим тога, писали су питања на немачком језику везана за језик, као што су: Wie heißt deine Muttersprache? (Који је твој матерњи језик?), Was ist deine Lieblingssprache? (Који је твој омиљени језик?), Welche sprache möchtest du lernen? (Који језик би волео да научиш?) и Welche Sprache spricht man in Österreich? (Који језик се говори у Аустрији?). Ова питања су послужила као алат за вежбање усмене комуникације и размену мишљења у којој су учествовали сви ученици.
Ученици осмог разреда представили су немачку савезну државу Баварску, цртајући њене границе и бојили их у боје баварске заставе. Уз то су писали и занимљиве карактеристике о Баварској, чиме су проширили своје знање о географији и култури Немачке.
Ученици осмог разреда такође су на паноу исписали песмицу „Лорелaj“ (Loreley) чији је аутор један од најпознатији романтичарских писаца Немачке и Европе, Хајнрих Хајне (Heinrich Heine). Поред песме, илустровали су догађаје из песмице, укључујући мотив високе стене изнад Рајне реке, сирену Лорелaј која седи и чешља своју златну косу, те бродове на реци Рајни које она својом песмом омамљује. Ове илустрације допринеле су визуелизацији песничких слика и продубиле њихово разумевање немачке књижевности.
Час је протекао веома успешно, ученици су показали напредак у усменој комуникацији, савладали нове информације и ојачали ефикасност рада у групи. Активности су такође допринеле развијању њихових интеркултурних компетенција, што је важно за разумевање и уважавање других језика и култура.